Baner_Kategorie_Identyfikacja i e-podpis_desktop.jpg

Podpis elektroniczny Szafir

Podpisywanie dokumentów z czytnikiem i kartą

Powrót
Page background
Produkt w skrocie_BANKI_Szafir_desktop.jpg Logotyp_Szafir.png

e-podpis dla Twojego banku

Podpis kwalifikowany Szafir to usługa, która przeniesie komunikację w Twoim banku do sfery cyfrowej. Zestaw z czytnikiem i kartą pozwala podpisywać elektronicznie nielimitowaną liczbę dokumentów, oszczędzając czas i redukując zbędne koszty.

Kwalifikowany podpis elektroniczny ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny, a jego stosowanie jest całkowicie bezpieczne i zgodne z rozporządzeniem eIDAS. Dokumenty można dodatkowo szyfrować i znakować czasem.

Więcej o e-podpisie Szafir

Jak działa podpis elektroniczny Szafir?

Zestaw do składania podpisu Szafir zawiera kartę kryptograficzną i czytnik podłączany do komputera. Umożliwia cyfrowe podpisywanie dokumentów w dowolnym formacie, obsługiwanym przez dowolną aplikację podpisującą. Szafir dostępny jest w wariancie na 1 rok lub 2 lata. Bez limitu podpisów. Do czego Twój bank wykorzysta kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir:

  • Podpisywanie dokumentów dla klientów banku
  • Szyfrowanie pism i nadawanie im daty pewnej
  • Składanie podpisów na umowach z klientami
  • Podpisywanie wewnętrznych pism banku

Co zyska mój bank dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?

mojeid_oszczednosc czasu i pieniedzy.jpg

obniża koszty

obsługi klienta

obniża koszty

obsługi klienta

Wdrożenie podpisu elektronicznego Szafir sprawi, że Twój bank zaoszczędzi czas i pieniądze związane z wydrukiem, wysyłką i archiwizacją dokumentów, a tym samym zmniejszy koszty bezpośredniej obsługi klienta.

nowoczesna firma 536x360.jpg

wspiera

ideę paperless

mobile-wybrane-dla-ciebie.png

wspiera

wspiera ideę paperless

Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów to sygnał, że Twój bank podąża za najbardziej innowacyjnymi trendami gospodarki cyfrowej i staje się ambasadorem zrównoważonego rozwoju oraz idei paperless.

mSzafir bezpieczeństwo.jpg

eIDAS

Szafir spełnia wymogi rozporządzenia

eIDAS

Szafir spełnia wymogi rozporządzenia

Niezawodność i bezpieczeństwo usługi zapewnia KIR, jeden z wiodących kwalifikowanych podmiotów świadczących usługi zaufania w Polsce. Podpis elektroniczny Szafir spełnia wymogi rozporządzenia eIDAS oraz daje możliwość szyfrowania i nadawania daty pewnej dokumentom.

Szafir_dostępność_wygoda.jpg

750

placówek w całej Polsce

750

placówek do dyspozycji klientów

Zestaw do składania podpisu można odebrać w jednej z ponad 750 placówek w Polsce bądź zamówić specjalną usługę zakupu certyfikatu z dowozem, instalacją i szkoleniem z jego obsługi.

  • 100% online

    zamawiasz online i odbierasz w wybranym miejscu

  • wygoda

    wiele dokumentów podpisanych jednocześnie

  • prosta procedura

    uzyskania certyfikatu - bez zbędnych papierów

  • aż o 75%

    niższe koszty obsługi dokumentów

  • dostawa

    bezpośrednio do Twojego biura

  • ponad 750

    placówek własnych KIR i partnerskich w całej Polsce

Opinie_desktop.jpg